Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako napraviti profesionalnu poslovnu prezentaciju?

Autor: Sponzorirani članak
03. lipanj 2013. u 09:00
Podijeli članak —
Press foto

Osmišljavanje jasne, strukturirane i vizualno razumljive prezentacije može biti ključ u dobivanju klijenata, partnera i investitora.

Seminar PROFESIONALNA POSLOVNA PREZENTACIJA u organizaciji Hrvatskog instituta za financije (HIF) održava se u petak 07. lipnja 2013. s početkom u 8.30 sati. Iz predavanja Luke Krejčija, MBA saznajte:

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako kreirati priču i ključne poruke prezentacije?

Seminar PROFESIONALNA POSLOVNA PREZENTACIJA u organizaciji Hrvatskog instituta za financije (HIF) održava se u petak 07. lipnja 2013. s početkom u 8.30 sati. Iz predavanja Luke Krejčija, MBA saznajte:

Kako kreirati priču i ključne poruke prezentacije?

Kako vizualizirati te jasno i razumljivo prikazivati kvalitativne informacije pomoću teksta, dijagrama, fotografija i drugih alata?
Kako vizualizirati te optimalno prikazivati kvantitativne informacije pomoću tablica, grafikona i drugih alata?
Saznajte ostale praktične savjete i trikove profesionalne prezentacije
Praktični primjeri profesionalnih poslovnih prezentacija

Prijavu za sudjelovanje možete ispuniti na web stranici Hrvatskog instituta za financije www.hif.hr ili slanjem osobnih podataka na info@hif.hr (ime i prezime, poduzeće, telefon i mail) te na telefone 4677 548 ili 091/4677 548.

Seminar Profesionalna poslovna prezentacija je jedinstveni seminar orijentiran na osmišljavanje i izradu jasnih, strukturiranih i vizualno razumljivih prezentacija. Fokus seminara je na optimalnom prenošenju sadržaja i poruka publici, a ne na „uljepšavanju“ prezentacije i detaljima poput izbora fonta, boja, i sl. Seminar kroz praktične alate, savjete i primjere iz prakse vodi polaznika kroz proces stvaranja „priče“ i logike prezentacije, do samog osmišljavanja pojedinih slajdova kao modula prenošenja pojedinih ključnih poruka. Bilo da je riječ o prenošenju ideja, koncepata, predstavljanju proizvoda ili poduzeća, ili prezentiranju financijskih pokazatelja i poslovnih planova, cilj je uvijek što jasnije i vizualnije komunicirati ključne poruke te odvojiti bitno od manje bitnog.

Praktične vježbe na stvarnim primjerima prezentacija i slajdova brojnih domaćih tvrtki će dati polaznicima jasne smjernice kako ta nova znanja iskoristiti i primijeniti u svojem budućem radu s prezentacijama.

Luka Krejči, MBA, je kroz karijeru u području strategije i strateškog savjetovanja stekao veliko iskustvo u području izrade poslovnih prezentacija te prezentiranja istih raznim ciljanim skupinama. Navedeno radno iskustvo stekao je u konzultantskoj kući Cap Gemini, te kasnije kao Voditelj strategije Vipnet-a. Danas vodi tvrtku Prezentacija koja se bavi edukacijom i savjetovanjem vezano za izradu poslovnih prezentacija, te samom izradom i osvježavanjem  prezentacija za klijente. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a 2011. godine završio je Executive MBA program na Cotrugli Business School.

Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica u kojoj će polaznici, među ostalim, postavljati pitanja predavaču te imati priliku vidjeti dosta praktičnih primjera.

Sve informacije o seminaru i prijavi – www.hif.hr

 

 

Autor: Sponzorirani članak
03. lipanj 2013. u 09:00
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close