Inovativna nautička igra koja brendira Hrvatsku

Autor: Marta Duić , 10. studeni 2014. u 22:00
Autorica Sanja Vale Čupić turistima je ponudila kvalitetan suvenir, tvrtkama originalan poslovni poklon, a djeci zabavu

Hrvatska zabavna igra Osvoji Jadran uskoro je prerasla u MediterraNaut i osvojila simpatije igrača diljem svijeta.

Osmislila sam koncept koji sam pretočila u zabavnu igru Osvoji Jadran, a potom MediterraNaut.

To su nautički zabavni peljari koji predstavljaju simulacije geo područja kroz društvene igre", pojašnjava Sanja Vale Čupić, autorica inovativne igre Edukativni nautički zabavni peljari koja je dobila zlatnu medalju na IENA sajmu. Na igračoj ploči igrač preuzima ulogu nautičara i malenim drvenim jedrilicama plovi, upoznaje zaštićene i ugrožene vrste, otkriva potonule brodove, upoznaje se s nautičkim izazovima, osvaja regatu, upoznaje posebnosti lokacija. Korišteni su ekološki prihvatljivi materijali – papir i drvo, a drvene jedrilice napravljene su po nacrtu.Inovatorica je na ideju došla zbog vlastite želje da se brendira Hrvatska na originalan način.

"Ideja je bila omogućiti turistima kvalitetan suvenir, tvrtkama originalan poslovni poklon, djeci edukaciju kroz zabavu i svima avanturu plovidbe. Od prvoga dana postoji ogroman interes javnosti", kaže Vale Čupić. Od kada je igra na tržištu proizvedeno je i distribuirano 6000 primjeraka proizvoda na hrvatskom jeziku, 3000 na slovenskom jeziku, 3000 MediterraNaut na hrvatsko/engleskom te 2000 Osvoji Jadran na njemačkom, engleskom i talijanskom jeziku. Kod nas se u prodaji se u može naći u poslovnicama Tisak Media, iNovine, Eurom Denis maloprodaje, nove Istarske knjižare, Istarske knjižare, Libar knjižare, Marytess trgovina Buzet, Papirnica Pajo Pula te putem web stranice.

"Proizvodi sadrže drvenu kockicu i jedrilice, papirnate kartice, brojač bodova, igraču kartu i uputstva. Sav materijal izrađuje se u Hrvatskoj zahvaljujući našem poslovnom partneru DIGIS-u koji proizvodi drvene dijelove i Tiskari Grafing koja obavlja proizvodnju papirnatih dijelova i kompletira cijeli proizvod", kaže Vale Čupić. Mlada inovatorica tvrdi kako je glavni problem nezdrava ekonomija i nepoduzetnička nacionalna politika s kojom se teško nositi. "Imam proizvod zanimljiv svjetskom tržištu, ambiciozna sam i zato smatram da se razvoj odvija sporo. U krizi pokrenuti proizvodnju 15.000 komada proizvoda na pet jezika i organizirati distribuciju nije nimalo lako, no planiram daljnju komercijalizacija", zaključuje Vale Čupić.

Komentirajte prvi

New Report

Close