Htjeli su samo platiti stan i preživjeti, danas zarađuju milijune

Autor: Domagoj Puljizović , 23. ožujak 2024. u 10:20

Tvrtka sa sjedištem u Los Angelesu prošle je godine ostvarila 26,5 milijuna dolara prodaje što je u prosjeku 2,2 milijuna dolara mjesečno

Tessa Barton i Cole Herrmann pokrenuli su Tezzu, aplikaciju za uređivanje fotografija iz dva razloga: strasti i praktičnosti, a njihov im biznis sada donosi milijunsku zaradu. 

Tvrtka sa sjedištem u Los Angelesu prošle je godine ostvarila 26,5 milijuna dolara prodaje što je u prosjeku 2,2 milijuna dolara mjesečno. 

Još 2017. godine poslovni dvojac borio se s plaćanjem stanarine u New Yorku od 2800 dolara mjesečno zbog čega su počeli tražiti dodatne načine za zaradu: lansirali su liniju traperica, prodavali zidne kolaže i napisali knjigu – ali nijedan od tih poslova nije bio posebno unosan, a proizvodi koje su prodavali zauzimali su im previše mjesta u stanu od 23 kvadrata, piše CNBC

Herrmann je tada radio kao softverski programer na puno radno vrijeme, a Barton je bila freelance fotografkinja i influencerica. Tada im je sinula ideja i odlučili su udružiti vještine: izradu i prodaju fotofiltera na Adobe Lightroomu. 

U dva tjedna pridobili su publiku i 2018. godine pokrenuli vlastitu aplikaciju za uređivanje fotografija pod nazivom Tezza – što je, kaže Barton, njezin nadimak još od fakulteta. 

Tezza je danas izrasla u lifestyle brend koji uz aplikaciju za uređivanje fotografija i videa, svojim kupcima nudi i odjeću, zidne kolaže te nedavno pokrenuti časopis. 

“Krenuli smo u projekt bez namjere da nam postane posao. Pokrenuli smo ga iz strasti i nadali se dodatnom prihodu kako bismo platili stanarinu i preživjeli u New Yorku”, rekao je Herrmann. 

Barton se fotografjom počela bavitti kad je imala 16 godina. Snimala je fotografije po državi Utah, uređivala ih u stilu visokomodnih časopisa i objavljivala ih na Instagramu, kazala je.

Naposljetku su joj se obratili brendovi Urban Outfitters i Free People,  oba u vlasništvu matične tvrtke URBN i ponudili joj novac za planiranje snimanja njihovih proizvoda. Do trenutka kad su se ona i Herrmann preselili u New York 2016. godine, prikupila je otprilike 20.000 pratitelja na društvenim mrežama, istaknula je Barton.

Brend su, kažu, gradili u kasnim noćnim satima. “Razvijali smo ga vjerojatno, od 22 do tri sata ujutro. Bilo je tu puno suza, pokušaja, pogrešaka i razmišljanja”, dodala je.

Kako bi razlikovali Tezzu od konkurencije, par se odlučio osloniti na ono što su naučili od Tessinih pratitelja na Instagramu: na pristupačan način, željeli su da im život bude dostojan objavljivanja na društvenim mrežama.

Tezzine jednostavne značajke za uređivanje fotografija kao i jarko crveni dizajn aplikacije s krupnim fontovima i ležernim slengom koji koriste milenijalci, urodile su uspjehom na tržištu.

Tezza se nalazi na Appleovom popisu “Essential Photo & Video Apps” i u društvu konkuretskih aplikacija Lightroom i VSCO u online trgovinama.

Tezzin tim trenutno čini 12 zaposlenih, a Barton i Herman nastoje ga održati manjim kako bi uštedjeli na troškovima i zadržali kontrolu nad “kreativnom vizijom” marke, kažu.

Osnovna aplikacija je besplatna, a korisnici mogu platiti za pristup različitim značajkama. Najskuplja pretplata godišnje iznosi 59,99 američkih dolara (55 eura). 

Barton i Herrmann rade kao suizvršni direktori tvrtke i većinu svog vremena provode u izradi novih značajki za uređivanje fotografija i videa u aplikaciji. Njihov je cilj proširiti marku na fizičke prostore i organizirati in-person događaja, no trenutno nastavljaju eksperimentirati i tražiti nove načine kreativnosti, naglasila je Barton. 

“Strah od pokretanja nečega najteži je dio. Možda [vaša prva ideja] neće biti vaš proizvod, ali naučit ćete sve što trebate znati za sljedeći. Shvatili smo da jednostavno morate biti dosljedni i nastaviti [stvarati]”, kazala je.

Komentari (1)
Pogledajte sve

<p>Nije cudo da su cvarci 20 eura a sisanje 11..</p>
<p>Nego bas sam razmisljao… </p>

New Report

Close