Iako je desetak godina radila sa svjetski poznatim kompanijama na brendiranju velikih imena, usto razvijajući vlastite projekte, Puljanka Sanja Vale Čupić nije ni sanjala koliki će put morati prevaliti da od originalne ideje stvori hrvatski brend.
Nakon više od godinu dana pomne pripreme i istraživanja, potkraj prošle godine javnosti je predstavila društvenu igru "Osvoji Jadran" i, čini se, već osvojila tržište. Igra je već prihvaćena kao poklon poslovnim partnerima u mnogim hrvatskim tvrtkama, može se nabaviti u marinama, nautičkim trgovinama, ušla je u škole, knjižnice. "Naši su ljudi dobro prihvatili domaću društvenu igru. Prošla su tri mjeseca i postoji potražnja na tržištu, igra se prodaje sama, postala je prepoznatljivo ime", ističe autorica i najavljuje da će za dva tjedna znati kako dišu veliki trgovački lanci i hoće li se igra "Osvoji Jadran" naći i na njihovim policama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Đizus..i još k tome made in China. Daj nas nemojte više sramotit sa ovakvim “poslovnim idejama”.
Uključite se u raspravu