Hrvatski startup BiteMe Nutrition našao se u laskavom društvu 30 najzanimljivijih novih brendova u izboru ISPO-a, najvećeg i najznačajnijeg sportskog sajma u svijetu koji se prošlog tjedna održavao u Münchenu u Njemačkoj. Kako nam kažu iz BiteMea, koji se bavi sportskom prehranom, našli su se uz bok sportskih velikana kao što su Adidas, Gore-tex, Mammut, Helly Hansen, Elan…
Edo Mujkić, izvršni direktor tvrtke BiteMe Nutrition, pojašnjavam nam da kod većine sportskih brendova postoji svojevrstan kompromis između sportske prehrane i prirodnih sastojaka te da se potrošači suočavaju s odabirom proizvoda koji imaju funkcionalne prednosti, ali na štetu konzumiranja umjetnih dodataka, zaslađivača i kemijski obrađenih sastojaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu