FOTO: Nema ni 22 godine, a već je na tržište izbacila prvi hrvatski eco-friendly brend naočala

Autor: Marta Duić , 14. srpanj 2022. u 11:00
Foto: PROMIZE EYEWEAR

“Ideja je krenula tako što smo počeli primjećivati sve veću zainteresiranost za eko proizvode, što nas je potaklo da napravimo veliki korak u hrvatskom opto-svijetu”, kaže Žurić.

Ira Žurić, mlada poduzetnica i direktorica PROMIZE EYEWEAR osmislila je prvi hrvatskI ECO-friendly brend naočala. S nepune 22 godine upustila se u poduzetništvo i osnovala je tvrtku u ožujku, a budući da je sedam godina provela u optici za nju je logičan slijed bio upustiti se u kako kaže “nešto novo, uzbudljivo i moje”.

Foto: PROMIZE EYEWEAR

“Još od osnovne škole sam na puno strana paralelno, ne volim monotonost ni u životu ni u poslu. Mogu slobodno reći da mi je ovo bio do sada najzahtjevniji, ali i najbolji potez. Osobno i vlastoručno ne proizvodim sama naočale, ali moji dobavljači imaju veliku tvornicu u srcu Europe, a ja stojim iza svega ostalog, samog brendinga, ideje, realizacije. Što se tiče ekološke proizvodnje, to mi je trenutno primarni fokus i želja mi je jedan dan imati 100% ECO naočale, hrvatske proizvodnje. Cijelo vrijeme, tijekom same realizacije ideje fokusirala sam se na ekološko rješenje, tako da sam otvorila web shop, dakle online prodaju. Svima nam je poznat period pandemije i nagli porast online kupnje, pa sam odlučila svojim kupcima pojednostavniti, da iz vlastitog naslonjača mogu naručiti sunčane naočale, te ih besplatnim povratom vratiti- ako im ne odgovaraju. Trenutno jedini prijavljeni zaposlenik sam ja, no radim s iznimno profesionalnim mladim i inovativnim timom, počevši od mog knjogovođe, developera i programera koji su radili na samom web shop-u, niz mladih suradnika, te projektantice za buduće projekte na kojima radim. Uistinu nastojim, koliko god mogu surađivati s hrvatskim poduzetnicima jer smatram da se trebamo podržavati međusobno i tako rasti”, otkriva ova mlada poduzetnica.

Njena naočale napravljene su od recikliranih materijala, kako okviri, tako i same naočalne leće, sa 100%UV zaštitom. Materijal koji se koristi za okvire je reciklirani poliester, poznat kao rPCTG, koji se 100% se reciklira. Naočalne leće su izrađene od 100% recikliranog polimetil metakrilata, poznatog kao rPMMA-L. Izvor su stalci za prikaz, optički valovodi i optičke leće.

“Što se tiče novog proizvoda, prvi u Hrvatskoj kao brend, uveli smo ECO naočale modernog dizajna. Želimo približiti našim kupcima ekološki prihvaćene proizvode koji mogu biti jednako kvalitetni kao i oni proizvodi iza kojih se ne krije zelena priča. Ideja je krenula tako što smo počeli primjećivati sve veću zainteresiranost za eko proizvode, što nas je potaklo da napravimo veliki korak u hrvatskom opto-svijetu”, kaže Žurić.

Foto: Ira Žurić, PROMIZE EYEWEAR

Ističe kako joj je fokus na web shopu i unaprjeđenju tehnologije i digitalizacije, a web shop koji im je ujedno i glavni kanal prodaje prilagodili su svim dobnim skupinama, pojednostavnili kupovinu i dostavljaju diljem Hrvatske.

“Web shop je spojen i s društvenim mrežama: Instagram i Facebook, gdje kupci mogu vidjeti cijelu ponudu, digitalno prolistati katalog i naručiti proizvod. Na TIK TOK-u smo također, vjerujemo da je to društvena mreža budućnosti i svakodnevno objavljujemo sadržaj koji je šaljiv, ali ujedno i povezan s našim naočalnim modelima. S obzirom na to da je naš web shop otvoren prije otprilike mjesec dana, toliku podršku, zainteresiranost i recenzije iz cijele Hrvatske iskreno nisam očekivala. Za samo mjesec dana od kad smo na tržištu, svaki dan šaljemo pakete u različite gradove, kupci nas zovu, zahvaljuju, preporučuju dalje. Očekujem puno pozitivnih iskustava, zadovoljnih lica koje nose Promize naočale, i naravno, jedan dan planiram sve to proširiti i uvoditi svjetsku tehnologiju na Hrvatsko digitalno- zeleno tržište i time unaprjeđivati optiku kao struku u Hrvatskoj”, otkrila je Žurić.

Trenutno imaju oko 60 naočalnih modela naočala i to muške, ženske i unisex modele, a u planu su i noviteti koje će izbaciti na tržište na jesen.

Foto: PROMIZE EYEWEAR

“Proizvodnju novih proizvoda planiram prebaciti skroz u Hrvatsku, ukoliko bude neizvedivo odmah za početak 100%, barem 70% proizvodnje planiram odvijati ovdje. Uskoro planiram sklopiti suradnju s nekim hrvatskim tvrtkama, profesionalcima u svijetu optike, koji mogu pridonijeti rastu Promize-a kao tvrtke i brenda, ali vjerujemo da i mi možemo pomoći drugima da ‘rastu’ uz nas i naše ideje”, ističe mlada poduzetnica.

Za sebe kaže kako voli pratiti svjetske pokrete i promjene, zatim ih primijeniti u novim projektima.

“Moje ciljano tržište je trenutno samo i isključivo domaće tržište. Planiram upoznati Hrvatsku s trendovima koji nisu svakidašnji, monotoni, već viđeni. Mislim da naše tržište još dosta toga nije vidjelo, što je primjerice u Americi već odavno viđeno i primijenjeno. Želim napraviti promjenu i motivirati svoje kolege, koji su također u ovoj struci, da se zauzmu za održavanje i uvođenje noviteta na naša područja. Naravno da je moja želja biti svjetski ili globalno poznat brend, no to trenutno nije moja ideja i plan. Želim prvo ‘naše’ ljude nagraditi pristupačnim cijenama, ekološkim rješenjima i modernim dizajnom sunčanih i dioptrijskih naočala”, poručuje za kraj Žurić.

Komentirajte prvi

New Report

Close