Hrvatski pametni nakit Leaf u prva dva tjedna donio je startupu Bellabeatu 3,1 milijun dolara utrška, odnosno više od 20 milijuna kuna. Sandro Mur, suosnivač Bellabeata kaže da su prodali 30 tisuća Leafova i da je potražnja tolika da su morali odgoditi već dogovorenu suradnju s online trgovcima.
"Zato će Amazon, Fancy i BestBuy početi prodavati Leaf tek od kraja idućeg tjedna, a i dalje je plan da krajem lipnja Leaf postane dostupan u fizičkim trgovinama", kaže Mur.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu