Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Aspida u jednom danu na 89.000 eura

Autor: Bernard Ivezić
02. srpanj 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Aspida ima ugovore s Roviom i HT-om/P. Glebov/PIXSELL

Najbržerastuća kampanja na Funderbeamu SEE dosad, i to nominalno, ne u postotku, je ona za Sense Consulting.

Dan nakon što započeo kampanju grupnog financiranja na Funderbeamu SEE hrvatski startup Aspida prikupio je 89 posto tražene investicije i time se, po postotku, istaknuo kao najbržerastuća kampanja na hrvatskoj burzi za male i srednje poduzetnike dosad.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kampanja ukupno traje 30 dana i u petak, na 29 dana od kraja, nalazila se na 89 tisuća od traženih 100 tisuća eura.

Dan nakon što započeo kampanju grupnog financiranja na Funderbeamu SEE hrvatski startup Aspida prikupio je 89 posto tražene investicije i time se, po postotku, istaknuo kao najbržerastuća kampanja na hrvatskoj burzi za male i srednje poduzetnike dosad.

Kampanja ukupno traje 30 dana i u petak, na 29 dana od kraja, nalazila se na 89 tisuća od traženih 100 tisuća eura.

Najbržerastuća kampanja na Funderbeamu SEE dosad, i to nominalno, ne u postotku, je ona za Sense Consulting, koji je u prvom danu prikupio polovicu traženog iznos, odnosno više od 250 tisuća eura.

Slijedi kampanja za Include Ivana Mrvoša, koji je u deset dana kampanje skupio 250 tisuća eura investicije, odnosno više od polovice iznosa. Aspida je razvila brendirane virtualne tipkovnice Izzy i aplikaciju za videonotifikacije TVIzzy.

Autor: Bernard Ivezić
02. srpanj 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close