Često se postavlja pitanje mogu li tvrtke orjentirane na društvene mreže postići uspjeh kakav su postigle neke od tvrtki smještenih u Silicijskoj dolini, kao što su Facebook i Twitter. Možda to i nije nemoguća misija kao što se na prvi pogled čini, samo treba usvojiti karakteristike neke od najuspješnijih visoko-tehnoloških kompanija.
Claire Diaz-Ortiz je jedna od vodećih stručnjakinja na području inovacija na Twitteru, a za portal Fastcoexist navela je šest temeljnih stvari koje bi 'socijalni' poduzetnici trebali usvojiti od inovativnih kompanija smještenih u Silicijskoj dolini u Kaliforniji. Evo koje su to.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu