Nakon što su mu lani prihodi pali za tri posto, dubrovački Atlas po prihodima više nije najveća hrvatska turistička agencija, odnosno turoperator: prema rezultatima poslovanja u 2015. pretekao ga je Uniline Pula, agencija čiji su prihodi porasli za 8,9 posto.
Lojalni klijenti
"Uspjeh koji je kompanija Uniline postigla u sektoru putničkih agencija i turoperatora nije se dogodio preko noći. U godinama poslovanja koje su iza nas gradili smo povjerenje i lojalnost klijenata i poslovnih partnera diljem međunarodne mreže, a uspjeh koji je postignut, ali i oni koji tek slijede, temelji se na snazi Uniline tima", rekao nam je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea. Žgomba je lani treći put izabran za predsjednika Hrvatske udruge putničkih agencije (UHPA), iako po statutu navodno nije imao pravo na kandidaturu nakon što je već dvaput biran na tu funkciju. Žgomba je ipak izborio treći mandat, i to nakon što je na izborima za predsjednika dobio isti broj glasova kao Opatijka Katica Hauptfeld, vlasnica Katarina linea.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu