Hrvatski turizam ušao je početkom srpnja u ljetni vrhunac sezone u kojem se ostvaruje najveći dio ukupnih godišnjih fizičkih i financijskih rezultata, a za sada nema baš nikakvih razloga da budemo zabrinuti za tijek 'špice' kao ni za posezonu za koju su najave tradicionalno dobre, ocijenio je danas predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija (ECTAA) Boris Žgomba.
Zbog niza vanjskih i domaćih utjecaja te vremenskih prilika teško je prognozirati hoće li glavni ljetni dio sezone biti bolji, isti, ili možda slabiji nego lani, kazao je Žgomba u razgovoru za Hinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu