Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Žgomba: Hrvatskom turizmu dogodilo se jedno neugodno iznenađenje

Autor: Poslovni.hr
11. kolovoz 2022. u 09:37
Podijeli članak —
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Na cijene utječu ponuda i potražnja, a ne vjerujem da se radi o novim gostima, već o onima koji se privikavaju na novi turizam.

Predsjednik Udruženja Hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba gostovao je u Novom danu i komentirao ovogodišnju turističku sezonu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Kada govorimo o brojkama u obliku broja noćenja i dolazaka, nećemo dostići rekordnu 2019. godinu, ali to i nije cilj te se ne moramo time opterećivati. Međutim, sigurno je da će promet biti iznad 2019., no uvijek je pitanje što će na kraju pokazati bilanca”, rekao je Žgomba.

Predsjednik Udruženja Hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba gostovao je u Novom danu i komentirao ovogodišnju turističku sezonu.

“Kada govorimo o brojkama u obliku broja noćenja i dolazaka, nećemo dostići rekordnu 2019. godinu, ali to i nije cilj te se ne moramo time opterećivati. Međutim, sigurno je da će promet biti iznad 2019., no uvijek je pitanje što će na kraju pokazati bilanca”, rekao je Žgomba.

Kaže da su porasli i troškovi zbog rasta cijena energenata.

“Teško se mi možemo uspoređivati s Grčkom i Turskom. Mi smo u ovom trenutku autodestinacija, dok su oni aviodestinacija. Često se i govori da smo preskupi. Na cijene utječu ponuda i potražnja, a ne vjerujem da se radi o novim gostima, već o onima koji se privikavaju na novi turizam. Imaju oni u svojim zemljama slični rast cijena”, rekao je.

Kako navodi, jedno negativno iznenađenje je pad trenda dolazaka talijanskih gostiju. “Njihov udio među gostima u Hrvatskoj pada”, tvrdi Žgomba. Pozitivno je, kako kaže, i to što je Dubrovnik “napokon počeo upravljati svojim turizmom”.

“Danas imamo velik priljev turista na aerodromima. Dubrovnik je sjajan primjer toga da moramo početi upravljati svojim destinacijama. Vrijeme stihijskog turizma je iza nas. Pandemija nas je ipak naučila neke stvari”, rekao je.

Autor: Poslovni.hr
11. kolovoz 2022. u 09:37
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close