Zbog potresa pločnici nisu sigurni za pješake, zbog koronavirusa nužno je stvoriti prostor za fizičku distancu, a usto će se smanjiti zagađenje. Tri su to razloga zbog kojih platforma 1postozagrad trenutačno stanje u središtu metropole vidi kao idealnu priliku da se ono najprije privremeno, a onda i trajno pretvori u pješačku i biciklističku zonu, odnosno da se s ulica izbace automobili. I prije epidemije predložili su gradskoj upravi da Masarykova ulica postane zona za pješake, a sada se to, kažu, i više nameće kao nužnost, piše Večernji list.
‘Budući da se nadovezuje na Teslinu, tako bi Zagreb dobio novu promenadu od Hrvatskog narodnog kazališta do Zrinjevca. Neke druge donjogradske ulice za koje Grad procijeni da su sigurne i koje se sada zbog posljedica potresa moraju privremeno proglasiti pješačkima ujedno su testirane za dugoročna rješenja u korist pješaka’, kaže voditelj platforme Saša Šimpraga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Volonterska udruga “Sindikat biciklista” postoji već 9 godina. Bilo bi super da se i pješaci organiziraju, ali te priče o njihovoj inicijativi nikad nisu otišle dalje od “trebalo bi”…
Šta ima i sindikat biciklista!? Ajme meni. Trebalo bi osnovat i sindikat pješaka
Uključite se u raspravu