Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zdravi proizvodi dobili web-tržnicu Biofood

Autor: Poslovni dnevnik
31. siječanj 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Virtualnoj tržnici mogu se priključiti proizvođači certificiranih eko-proizvoda, oni koji se vode dobrim poljoprivrednim praksama.../H. Jelavić/PIXSELL

Projekt je vrijedan više od 56 tisuća eura, a sufinaciran je sredstvima inicijative “EU4Business Europske unije”.

U sklopu projekta “Organic Route Croatia – Moldova” uspostavljena je virtualna tržnica zdravih i prirodnih proizvoda Biofood, koja hrvatskim proizvođačima omogućuje izravnu prodaju njihovih proizvoda putem web-trgovine, izvijestili su iz osječke tvrtke “Tera Tehnopolis”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Projekt je vrijedan više od 56 tisuća eura, a sufinaciran je sredstvima inicijative “EU4Business Europske unije”.

U sklopu projekta “Organic Route Croatia – Moldova” uspostavljena je virtualna tržnica zdravih i prirodnih proizvoda Biofood, koja hrvatskim proizvođačima omogućuje izravnu prodaju njihovih proizvoda putem web-trgovine, izvijestili su iz osječke tvrtke “Tera Tehnopolis”.

Projekt je vrijedan više od 56 tisuća eura, a sufinaciran je sredstvima inicijative “EU4Business Europske unije”.

Cilj mu je osnaživanje sektora ekološke poljoprivrede izgradnjom dugoročne suradnje te povećanjem trgovinske razmjene između hrvatskih i moldavskih ekoloških proizvođača, priopćeno je iz “Tera Tehnopolisa”. Tvrtka “Tera Tehnopolis” korisnik je projekta, a provodila ga je u suradnji s moldavskom neprofitnom udrugom za održivi razvoj “EcoVisio”.

U tvrtki ističu da se virtualnoj tržnici mogu priključiti proizvođači certificiranih ekoloških proizvoda, kao i oni koji se u svojoj proizvodnji vode načelima ekološkog uzgoja i dobrim poljoprivrednim praksama te tako ispitati mogućnosti digitalizacije poslovanja, povećati vidljivost tvrtke ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva i proširiti se na nova tržišta.

Iako je provedba projekta službeno završena, virtualna tržnica Biofood nastavlja se razvijati u okviru “dRural projekta”, kojemu je cilj digitalizirati ruralna područja i učiniti ih dostupnima što široj populaciji.

Autor: Poslovni dnevnik
31. siječanj 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close