Uz cijenu usluge i dostupnosti mreže, vrlo bitna stavka pri odabiru telekom operatora jest kvaliteta korisničke službe i odnosa s korisnicima koji se ogledaju kroz sporove. HAKOM, regulator na tržištu elektroničkih komunikacija, zadužen je za praćenje tog odnosa, i aktivno u njemu sudjeluje kao “sudac” u trećem stupnju spora.
Korisnici, naime, najprije, rješavaju prigovore sa svojim operatorom, a nakon dva stupnja, ako ne postignu zadovoljavajuće rješenje, u trećem stupnju se mogu požaliti i regulatoru koji tada donosi svoju odluku. Prema posljednjem izvješću, koji se odnosi na prvih šest mjeseci 2023. godine, pritužbe na telekome smanjile su se u svim stupnjevima prigovora, reklamacija i žalbi.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu