Zajednički za opstanak domaće trgovine

Autor: Poslovni dnevnik , 27. svibanj 2013. u 22:00
U tijeku je izrada novog vizualni identiteta Ultre

Udruženje hrvatskih trgovačkih kuća mijenja vizualni identitet, te će i nadalje podržavati hrvatsku proizvodnju i na policama nuditi lokalne proizvode.

U tijeku je izrada novog vizualnog identiteta grupacije Ultra gros, udruženja hrvatskih trgovačkih kuća, koje na tržištu djeluje već 12 godina.

Kako bi kupci lakše pronašli prodajna mjesta, grupacija će se u komunikaciji pojavljivati kao Ultra, a članice će u komunikaciji upotrebljavati naziv po principu Ultra_ime članice. Znak Ultra, pod kojim će se voditi bitka za opstanak hrvatske trgovine i hrvatskih proizvođača u Europskoj uniji, kažu u Udruženju, prvi su ponijeli dalmatinski trgovački lanci Djelo iz Šibenika, Ribola iz Kaštela, Sonik iz Zadra, Victa iz Splita, te Trgocentar iz Zaboka, a u narednim mjesecima uz svoje će ga ime istaknuti i ostalih šesnaest članica Ultre. Usporedno sa stavljanjem znaka Ultra kreće i primjena novog vizualnog identiteta. "Želja nam je kupcima pružiti iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na područjima djelovanja naših članica.

Članice ostaju najbolji susjed, s novim imenom, a u prodavaonicama Ultre će se i dalje moći pronaći svi poznati hrvatski proizvodi uz poseban naglasak na proizvode lokalnih proizvođača jer želimo ostati hrvatska kuća i biti tako prepoznati u EU. Vjerujemo da će nam kupci i dalje poklanjati svoje povjerenje i da će ime Ultra prepoznavati kao nacionalno ime za kupovinu u domaćoj trgovini", kažu u Upravi Ultre. Također smatraju da trebaju podupirati hrvatsku proizvodnju i pružiti priliku lokalnim proizvođačima da pronađu mjesto na njihovim policama. To je još jedan od načina na koji našim kupcima pružamo iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, kažu, jedinstveno na području djelovanja Ultre koja se pojavljuje pod sloganom "Ultra je vaš najbolji susjed, Ultra je u službi domaće proizvodnje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close