Na adrese Zagrepčana ponovno su počele stizati ovrhe za troškove komunalnih usluga Zagrebačkog holdinga za račune koji su plaćeni, ali evidentno ne i proknjiženi – javljaju slušatelji Hrvatskog radija – Radija Sljeme.
Za savjet su pitali odvjetnicu potrošačkih udruga, Martinu Lukić, koja je rekla da građani prvo moraju podnijeti prigovor pa potom pritužbu na ovrhu, a upute se nalaze na uplatnici usluge za koju su dobili ovrhu odnosno na računu.
– Tek nakon što bude iscrpljen taj pravni put koji je predviđen, potrošač može pokrenuti sudski postupak ili se javiti nadležnom inspektoratu. Ako je potrošač u pravu, ako je platio neki račun, a dobio je ovrhu unatoč tome što je dao prigovor, on će svakako uspjeti u sudskom postupku radi povrata tog iznosa i eventualno neke naknade zbog nadoknade štete koju je imao. Na primjer, zbog gubitka vremena. Svaki iznos je isplativ ako potrošač ima volje i energije da se bavi time, rekla je odvjetnica Lukić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.<p>Živili premila</p>
<p>Slobodna je Hrvatska ….</p>
<p>Pitanje</p>
<p>Zašto je zakonodavac iz krivičnomg zakona izbacio djelo protupravnog naplata tj kada neko hoće nešto da naplati bez stvarne pravne osnove. </p>
<p>Možda bi ovoga bilo manje nego sada </p>
<p>Zašto bi ja zbog nesposobnih uopće trošio vrijeme? Priložim uplatnicu tj. šifru po kojem je vidljivo da je plaćeno a ako netko pije kave i ne radi svoj posao tada treba odrediti odštetu od 50000€ da građanin ima volje za sporom jer eto ide se na to da nitko ne ide za 15€ s uhljebima u sukob.</p>
Uključite se u raspravu