Staneš gdje uz cestu ima mjesta, a ako baš jako smetaš, u grad se vraćaš busom i, prije nego odeš doma, svratiš do Velesajma da na parkiralištu preuzmeš auto koji ti je odnio pauk. Sreća je u tome što vozilo Zagrebparkinga ne dolazi na Sljeme često jer to nikako nije praktično pa se oni koji na vrh Medvednice odlaze na svoja četiri kotača uglavnom ne moraju brinuti ne “uhvate” li jedno od rijetkih tamošnjih parkirališnih mjesta, piše Večernji list.
Jer, računajući one ispred Tomislavova doma te pokraj planinarskih domova, nema ih ni stotinjak, a prema najavama Parka prirode (PP) Medvednica, sva bi se uskoro mogla naplaćivati. Da se razmišlja o eventualnom uvođenju naplate parkiranja, potvrdila nam je i ravnateljica PP-a Marina Popijač, ali o tome se, objasnila je, samo “razgovaralo”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Baš me zanima da li uz gradnju žičare i zabranu dolaska automobila na Sljeme (što podržavam) planiraju i sagraditi velike parkinge na dnu žičare ili će jednostavno sve prepustiti stihiji? Poznavajući Banditićev modus operandi, ovo drugo je izglednije.
čudno da mu još nije palo na pamet da napravi žičaru, koja nosi automobile, to bi bilo najpraktičnije, nema presjedanja, a gore naplata vožnje i parkinga
Baš me zanima da li uz gradnju žičare i zabranu dolaska automobila na Sljeme (što podržavam) planiraju i sagraditi velike parkinge na dnu žičare ili će jednostavno sve prepustiti stihiji? Poznavajući Banditićev modus operandi, ovo drugo je izglednije.
Uključite se u raspravu