Pozitivan rezultat Zagrebački velesajam zahvaljuje provedenom strateškom zaokretu, implementaciji novog poslovnog modela i nadilaženju izazova koji su sustigli sajamsku industriju u Hrvatskoj. Velesajam je uspio oživjeti sajamsku djelatnost te osnažiti povjerenje poslovne javnosti i to bez značajnijih ulaganja. Zahvaljujući tome aktivnost poslovanja se utrostručila, a značajan pomak ostvaren je i kroz sklapanje relevantnih internacionalnih partnerstava, što je rezultiralo osnaživanjem segmenta međunarodnog poslovanja.
„Angažman prostora namijenjen sajmovima i događanjima u 2018. godini povećan je na gotovo 260 dana u godini s prosječnih 110 dana u prethodnom razdoblju. Naši brendovi postigli su izvrsne rezultate, posebice Ambienta koja je revitalizirana programski i sadržajno. Od vitalnog interesa bio je povratak Zagreb Auto Showa kao i dvoznamenkasti rast Nautike te kvalitativni iskorak Interlibera i Infogamera. Ključni pokazatelji izvedbe i uspješnosti djelatnosti sajmova, događanja i zakupa u kontinuiranom su porastu“, rekla je direktorica Zagrebačkog velesajma, Dina Tomšić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu