Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagrebačka pivovara od sljedeće godine kreće s distribucijom najpoznatijeg brenda piva na svijetu

Autor: Lucija Špiljak
24. studeni 2021. u 12:27
Podijeli članak —
meritt-thomas-XStd_1-BNi8-unsplash

Dvije globalne ikone vodeće svjetske kompanije vrhunskih pića.

Diageo, vodeća svjetska kompanija vrhunskih pića, proizvođač Johnnie Walkera, Smirnoffa i Guinnessa, najavila je partnerstvo sa Zagrebačkom pivovarom, članicom Molson Coors Beverage Company, za distribuciju Diageovog pivskog portfelja u Hrvatskoj počevši od 1. siječnja sljedeće godine. Za Diageo, strateško partnerstvo s Molson Coorsom pomoći će brendovima Guinnessa i Kilkennyja da se još brže plasiraju na tržišta uz snažnu prisutnost distribucijskih kanala Zagrebačke pivovare u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

„Drago nam je najaviti naše novo partnerstvo s Molson Coorsom u istočnoj Europi. Nastavit ćemo razvijati našu tržišnu strategiju i vjerujemo da će nam ova suradnja pomoći da značajno povećamo dostupnost naših pivskih brendova. Radujemo se prilikama i rastu koje možemo postići zajedno s Molson Coorsom u Hrvatskoj s našim brendovima i budućim inovacijama”, rekao je Michael Holm, izvršni direktor Diageo za istočnu Europu.

Diageo, vodeća svjetska kompanija vrhunskih pića, proizvođač Johnnie Walkera, Smirnoffa i Guinnessa, najavila je partnerstvo sa Zagrebačkom pivovarom, članicom Molson Coors Beverage Company, za distribuciju Diageovog pivskog portfelja u Hrvatskoj počevši od 1. siječnja sljedeće godine. Za Diageo, strateško partnerstvo s Molson Coorsom pomoći će brendovima Guinnessa i Kilkennyja da se još brže plasiraju na tržišta uz snažnu prisutnost distribucijskih kanala Zagrebačke pivovare u Hrvatskoj.

„Drago nam je najaviti naše novo partnerstvo s Molson Coorsom u istočnoj Europi. Nastavit ćemo razvijati našu tržišnu strategiju i vjerujemo da će nam ova suradnja pomoći da značajno povećamo dostupnost naših pivskih brendova. Radujemo se prilikama i rastu koje možemo postići zajedno s Molson Coorsom u Hrvatskoj s našim brendovima i budućim inovacijama”, rekao je Michael Holm, izvršni direktor Diageo za istočnu Europu.

Sergey Yeskov, izvršni direktor Molson Coors Beverage Company za središnju i istočnu Europu, rekao je da žele proširiti svoj portfelj koji im omogućava ponudu premium brendova. Također žele pronaći partnere s istim vrijednostima kao Molson Coors, a koje su, kako je istaknuo, “ukorijenjene u kvaliteti, izradi i baštini”.

“Uzbuđeni smo i ponosni što distribuiramo ove dvije globalne ikone brenda Diagea u Hrvatskoj. Nastavit ćemo ulagati u proizvode koji su i više nego premium te koristiti našu distribucijsku mrežu kako bismo Guinness i Kilkenny, koji savršeno nadopunjuju naš sjajan portfelj, približili ljubiteljima piva diljem zemlje”, rekao je Yeskov.

Guinness je tamni irski stout nastao u pivovari Arthura Guinnessa na St. James’s Gateu, u Dublinu 1759. godine. Jedan je od najuspješnijih svjetskih alkoholnih brendova koji se proizvodi u gotovo 50 zemalja, a dostupan je u više od 120 zemalja. Kilkenny je irsko ale pivo proizvođača Guinnessa, koji potječe iz Kilkennyja u Irskoj.

Autor: Lucija Špiljak
24. studeni 2021. u 12:27
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close