Diageo, vodeća svjetska kompanija vrhunskih pića, proizvođač Johnnie Walkera, Smirnoffa i Guinnessa, najavila je partnerstvo sa Zagrebačkom pivovarom, članicom Molson Coors Beverage Company, za distribuciju Diageovog pivskog portfelja u Hrvatskoj počevši od 1. siječnja sljedeće godine. Za Diageo, strateško partnerstvo s Molson Coorsom pomoći će brendovima Guinnessa i Kilkennyja da se još brže plasiraju na tržišta uz snažnu prisutnost distribucijskih kanala Zagrebačke pivovare u Hrvatskoj.
„Drago nam je najaviti naše novo partnerstvo s Molson Coorsom u istočnoj Europi. Nastavit ćemo razvijati našu tržišnu strategiju i vjerujemo da će nam ova suradnja pomoći da značajno povećamo dostupnost naših pivskih brendova. Radujemo se prilikama i rastu koje možemo postići zajedno s Molson Coorsom u Hrvatskoj s našim brendovima i budućim inovacijama”, rekao je Michael Holm, izvršni direktor Diageo za istočnu Europu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu