Zagreb prvi među 14 europskih turističkih gradova!

Autor: Poslovni.hr , 26. srpanj 2022. u 10:50
Foto: Marko Prpic/PIXSELL

“Rastući je trend potražnje za manje napučenim i više autentičnim destinacijama”, izjavio je Carlos Cendra, direktor Mabrianovog odjela za prodaju i marketing.

Hrvatski glavni grad Zagreb bio je u lipnju turistička destinacija koja je ponudila najbolju vrijednost u odnosu na cijenu, izvijestila je kompanija za analizu podataka u turizmu Mabrian, uzevši u obzir 14 gradova u Europi.

“Premda je to destinacija među najlošije pozicioniranima kada je riječ o zrakoplovnim vezama, posjetitelji su iskazali visoki stupanj zadovoljstva u većini analiziranih područja”, priopćila je kompanija sa sjedištem u Barceloni.

“Istovremeno, (Zagreb) nudi jako konkurentnu cijenu smještaja u odnosu na druge analizirane destinacije”, dodala je.

Ljubljana, glavni grad Slovenije, našao se na trećem mjestu u toj studiji dok su se na začelju ljestvice našli London, Barcelona i Pariz.

“London i Pariz, premda s dobrim zračnim vezama, kažnjeni su zbog jako visokih cijena hotelskog smještaja”, navedeno je.

Dubrovnik, primorski grad na jugu Hrvatske, zauzeo je 9. mjesto među 14 gradova.

“Dubrovnik je među destinacijama s najvišom razinom zadovoljstva među analiziranim destinacijama, međutim prosječna cijena hotela je jako visoka a povezanost zračnim prijevozom ograničena, što ga svrstava na devetu poziciju”, navela je kompanija Mabrian.

Najbolje turističke gradove, kada se uzme u obzir kvaliteta u odnosu na cijenu, poredala je ovim redom: Zagreb (Hrvatska), Atena (Grčka), Ljubljana (Slovenija), Rim (Italija), Beč (Austrija), Lisabon (Portugal), Madrid (Španjolska), Milan (Italija), Dubrovnik (Hrvatska), Berlin (Njemačka), Amsterdam (Nizozemska), Pariz (Francuska), Barcelona (Španjolska) i London (Ujedinjeno Kraljevstvo).

U istoj studiji je indeks percepcije sigurnosti pokazao da su se u lipnju posjetitelji najsigurnije osjećali u Dubrovniku i Lisabonu, a zatim u Milanu i Madridu. Na dnu su Berlin, Barcelona i Beč.

“Rastući je trend potražnje za manje napučenim i više autentičnim destinacijama”, izjavio je Carlos Cendra, direktor Mabrianovog odjela za prodaju i marketing.

“Zbog tog razloga su zemlje poput Hrvatske i Slovenije, sa svojim glavnim gradovima, visoko vrednovane destinacije. One imaju ravnotežu između sigurnosti, razne ponude aktivnosti i atraktivne prosječne cijene”, dodao je.

Komentirajte prvi

New Report

Close