Grad Zagreb od kraja četvrtog mjeseca nudi uslugu MojZagreb, namijenjenu olakšavanju komunikacije građana i komunalnog redarstva. MojZagreb je usluga koja građanima omogućava jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje nepravilnosti i problema u Zagrebu te, što je bitno, i zaprimanje povratnih informacija od Grada po pitanju rješavanja problema.
Radi se o internetskom "portalu" tj. stranici na kojoj građani mogu prijaviti nepravilnosti, komentirati druge prijave, vidjeti na čemu Grad Zagreb već radi (projektno ili interventno) te pratiti stanja po svojim prijavama. Problem se prijavljuje lako i ne zahtijeva puno vremena, jer odmah po dolasku u aplikaciju možete upisati lokaciju na kojoj želite prijaviti nepravilnost, te vam se pojavljuje interaktivna mapa točne lokacije koju ste unijeli. Nakon toga se nepravilnost može prijaviti u dva jednostavna koraka. Za pomoć pri korištenju građanima je na raspolaganju besplatni broj telefona 0800 2554.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu