Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Zagreb je potvrdio da je cjelogodišnja destinacija’

Autor: Marija Crnjak
11. siječanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Martina Bienenfeld, direktorica TZ Grada Zagreba/Ž. Bašić/PIXSELL

Najveći dobitnici u vrijeme adventa i cijele godine su Grad Zagreb i Splitsko-dalmatinska županija.

Unatoč srpanjskoj rupi, Hrvatska je turističku godinu uspjela izvući s porastom broja dolazaka za pet, odnosno noćenja za dva posto, s 73,6 milijuna noćenja od siječnja do kraja prosinca.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prosinac je najviše iznenadio rezultatima, a najveći dobitnici u vrijeme adventa i cijele godine su Grad Zagreb i Splitsko-dalmatinska županija. Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić zadovoljni su rezultatima, pogotovo izvan sezone, koja je rasla za milijun noćenja, ili oko četiri posto. Najveći porast bilježe Zagreb, u kojem je ostvareno 1,6 milijuna dolazaka, odnosno 13 posto više nego 2013., slijede Splitsko-dalmatinska županija, Ličko-senjska i Zadarska županija s pet posto rasta noćenja.

Unatoč srpanjskoj rupi, Hrvatska je turističku godinu uspjela izvući s porastom broja dolazaka za pet, odnosno noćenja za dva posto, s 73,6 milijuna noćenja od siječnja do kraja prosinca.

Prosinac je najviše iznenadio rezultatima, a najveći dobitnici u vrijeme adventa i cijele godine su Grad Zagreb i Splitsko-dalmatinska županija. Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić zadovoljni su rezultatima, pogotovo izvan sezone, koja je rasla za milijun noćenja, ili oko četiri posto. Najveći porast bilježe Zagreb, u kojem je ostvareno 1,6 milijuna dolazaka, odnosno 13 posto više nego 2013., slijede Splitsko-dalmatinska županija, Ličko-senjska i Zadarska županija s pet posto rasta noćenja.

U prosincu je Zagreb zahvaljujući adventu imao rast noćenja za 20 posto, dosegnuvši 100 tisuća noćenja, upola više od splitske regije, koja je također rasla za 44 posto. Dubrovačko-neretvanska imala je 13 posto više noćenja, dok je u Zadarskoj županiji pad bio 44 posto. Martina Bienenfeld, direktorica TZ Grada Zagreba ističe da je Zagreb tim rezultatima pokazao da je postao cjelogodišnja city break destinacija. "Rast je rezultat kombinacije dobrih projekata koje smo razvijali u suradnji sa svim dionicima u Zagrebu i promocije", istaknula je Bienen-feld za Poslovni dnevnik.

Autor: Marija Crnjak
11. siječanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close