Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagreb bez ‘srpanjske rupe’, najviše turista je iz Južne Koreje

Autor: Marija Crnjak
12. kolovoz 2014. u 15:15
Podijeli članak —
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Zagreb je ovaj mjesec jedna od glavnih tema popularnog njemačkog časopisa Geo Saison, ističu u Turističkoj zajednici Grada Zagreba.

Zagreb nema srpanjsku rupu – Turistička zajednica grada Zagreba pohvalila se danas da je Zagreb u srpnju posjetilo 11 posto više turista koji su ostvarli 9 posto više noćenja nego ulanjskom periodu, a najviše gostiju stiglo je iz Južne Koreje, Španjolske, SAD-a, Velike Britanije te Njemačke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Turistička zajednica grada Zagreba izuzetno je zadovoljna postignutim rezultatima te s posebnom radošću ističe da je Zagreb ovaj mjesec jedna od glavnih tema popularnog njemačkog časopisa Geo Saison. Naime, ovaj njemački mjesečnik koji, prema službenim podacima, ima više od 791.600 čitatelja, na dvije stranice piše o Zagrebu i svim njegovim zanimljivostima koje treba posjetiti i doživjeti. Novinar g. Stephan Brünjes prošle je godine od 3.10. do 6.10. boravio u glavnom grad Hrvatske u organizaciji TZGZ-a te je ovaj članak nastao kao rezultat tog studijskog putovanja. Procijenjena vrijednost objavljenog članka jest 34.200€, a naklada časopisa 94.000 primjeraka", pojašnjavaju u TZ Grada Zagreba.

Zagreb nema srpanjsku rupu – Turistička zajednica grada Zagreba pohvalila se danas da je Zagreb u srpnju posjetilo 11 posto više turista koji su ostvarli 9 posto više noćenja nego ulanjskom periodu, a najviše gostiju stiglo je iz Južne Koreje, Španjolske, SAD-a, Velike Britanije te Njemačke.

"Turistička zajednica grada Zagreba izuzetno je zadovoljna postignutim rezultatima te s posebnom radošću ističe da je Zagreb ovaj mjesec jedna od glavnih tema popularnog njemačkog časopisa Geo Saison. Naime, ovaj njemački mjesečnik koji, prema službenim podacima, ima više od 791.600 čitatelja, na dvije stranice piše o Zagrebu i svim njegovim zanimljivostima koje treba posjetiti i doživjeti. Novinar g. Stephan Brünjes prošle je godine od 3.10. do 6.10. boravio u glavnom grad Hrvatske u organizaciji TZGZ-a te je ovaj članak nastao kao rezultat tog studijskog putovanja. Procijenjena vrijednost objavljenog članka jest 34.200€, a naklada časopisa 94.000 primjeraka", pojašnjavaju u TZ Grada Zagreba.

Ističu kako su preporuke stranih medija izuzetno bitne za promociju zagrebačkog turizma, tim više što potiču protok pozitivnih informacija o Zagrebu kao turističkoj destinaciji te razmjenu ideja, te su efikasan način utjecaja na potencijalne posjetitelje. 

Autor: Marija Crnjak
12. kolovoz 2014. u 15:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close