Kad je Subway, američki lanac restorana brze hrane, sredinom 2000-ih ušao u Hrvatsku, bio je jedan od prvih fast foodova u zemlji. No, unatoč dobroj primljenosti ponude sendviča, salata, juha… kod potrošača, lanac je prije točno 10 godina ipak doživio krah.
Sredinom 2017. ponovno se pojavio, s ambicijama da se opet proširi po Hrvatskoj i vrati naklonost potrošača. O tome što je odonda postignuto i kako Subwayu ide u novom pokušaju na hrvatskom tržištu, na kojem su se okolnosti, ponuda, kao i navike ljudi, kudikamo promijenili, za Poslovni dnevnik govori Vladimir Hanula, s titulom Subway development agenta za Hrvatsku i prvi franšizni partner ovoga lanca u našoj zemlji. Objašnjava da Subway u nas, kao i svugdje u svijetu, djeluje kao franšiza i otkriva da ovdje posluje profitabilno, te da hrvatski građani u izboru njihovih proizvoda odskaču od regije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu