Uskršnja potrošnja šunki i plećki ove bi godine mogla rasti dva do tri posto u odnosu na lani, a na tržištu je već sada ponuda ovih proizvoda jako dobra i prema katalozima trgovaca koji se nude vidljivo je i da su cijene nešto niže nego prethodnih godina, što će povećati potrošnju.
Misli tako i Branko Bobetić, direktor Croatiastočara, koji ističe da je na niže cijene utjecala i niža cijena svinjskoga mesa. "Uskršnja potrošnja šunki, plećki i drugih sličnih proizvoda kreće se od 1500 do 1700 tona, a većinom se radi o domaćim proizvodima, što je jako dobro. Već sada je vidljivo da je domaća ponuda tih proizvoda dominantna na tržištu, što je svakako dobro za proizvodnju i potrošače, a jako je malo proizvoda iz uvoza, dodaje Bobetić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu