Za strateška partnerstva visokog obrazovanja iz Erasmusa+ 14,5 mil. kn

Autor: Lucija Špiljak , 17. svibanj 2020. u 22:00
Visoko učilište Algebra koordinira projekt od gotovo dva milijuna kuna/SHUTTERSTOCK

Među njima su besplatni IT alati za olakšavanje komunikacije osobama s invaliditetom

Agencija za mobilnost i programe Europske unije je na Erasmus+ natječaju 2019. u području visokog obrazovanja sufinancirala osam projekata strateških partnerstava u ukupnom iznosu od gotovo dva milijuna eura, tj. 14,5 milijuna kuna.

Među njima su besplatni IT alati za olakšavanje komunikacije osobama s invaliditetom, trogodišnji projekt vrijedan više od 2,3 milijuna kuna koji je pokrenuo zagrebački FER.

Splitski Mediteranski institut za istraživanje života će u sklopu dvogodišnjeg projekta Promise, vrijednog gotovo dva milijuna kuna, okupiti međunarodne stručnjake koji će kreirati inovativni studijski sadržaj iz personalizirane medicine.

Visoko učilište Algebra koordinira projekt od gotovo dva milijuna kuna, čiji je cilj razvoj globalno dostupnoga obrazovnog sustava za učenje podatkovne znanosti (DS) u netehničkim granama.

Zagrebački Filozofski fakultet je s partnerima pokrenuo Hilar, projekt vrijedan gotovo 1,5 milijuna kuna, usmjeren proučavanju kulturnog krajolika. Sveučilište u Dubrovniku koordinira međunarodni projekt Inspiring digital entrepreneurship vrijedan gotovo 1,6 milijuna kuna, kojim žele mapirati i analizirati dinamiku digitalnog poduzetništva u partnerskim zemljama.

Zagrebački Prehrambeno-biotehnološki fakultet pokrenuo je projekt u vrijednosti od 1,08 milijuna kuna, namijenjen STEM studentima i unapređivanju njihovih znanja i vještina iz matematike. Istarska regionalna energetska agencija (IRENA) je osmislila projekt u vrijednosti od gotovo 2,5 milijuna kuna, s ciljem postizanja održivosti gradova kroz smanjenje emisije ugljičnog dioksida.

Zaključno, Pomorski fakultet Sveučilišta u Splitu krenuo je s projektom u vrijednosti 1,67 milijuna kuna kojim će nastojati popularizirati matematiku na pomorskim sveučilištima.

Komentirajte prvi

New Report

Close