Europska komisija objavila je kako će tijekom siječnja 2018. godine biti raspisan novi natječaj za kampanju Enjoy, it's from Europe" za promociju poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda na trećim tržištima, onima izvan EU, ali i na unutarnjem tržištu EU. Program je vrijedan 179 milijuna eura, za razliku od prošlogodišnjih 142 milijuna eura, a plan je da se u 2019. za promociju dođe do cifre od 200 milijuna eura.
Mandarine, meso, mlijeko…
Na stranicama Europske komisije ovih je dana objavljena i interaktivna karta sa svim projektima promocije koji su u tijeku, te o kakvim se kampanjama radi, ali i koliko je novca za njih namijenjeno i sl. Ono što bode u oči je da je Hrvatska jedna od rijetkih država EU koja nema niti jednu kampanju promocije svojih poljoprivrednih ili prehrambenih proizvoda. Hrvatska u dosadašnje tri godine nije sudjelovala u ovom programu, odnosno bilo je pokušaja prijavljivanja, koji nažalost nisu prošli.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kako nema? Pa Tolušić je non stop po nekim doručcima. Čovjek se fokusirao na tržište od 4,3 mio. stanovnika. Šta njega briga za EU tržište od 500 mio. ili nedajbože dalje u svijet.
Uključite se u raspravu