Zanimanje mesar već je niz godina deficitarno na tržištu rada, ne samo u Hrvatskoj, nego i u većini europskih zemalja. Istovremeno, PPK karlovačka mesna industrija u posljednjem je desetljeću značajno proširila proizvodne kapacitete i svrstala se u sam vrh domaće prehrambene industrije, što je dovelo do rasta potreba za kvalificiranim stručnim kadrom, i to ponajviše mesarima. Proizvodni pogoni te tvrtke danas obuhvaćaju površinu od čak 20.000 četvornih metara, a uzimajući u obzir planove daljnjeg širenja poslovanja, kompanija je odlučila nastaviti s kampanjom Biraj mudro, za sigurnu budućnost, pokrenutom u cilju promicanja strukovnog zanimanja mesar/mesarica. Tako će i u novoj školskoj godini s 1.000 kuna mjesečno stipendirati učenike koji upišu ovo zanimanje i za pohađanje stručne prakse odaberu PPK karlovačku mesnu industriju.

Foto: Grupa Pivac


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu