Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za odgovor na ‘kako povećati promet’ spremni platiti 637.000 kn

Autor: Poslovni.hr
24. siječanj 2013. u 10:20
Podijeli članak —
Guliver/Thinkstock

Zračna luka Rijeka u procesu je nabavke studije koja bi trebala odgovoriti na pitanje kako povećati promet putnika, pošte i tereta.

Zračna luka Rijeka želi otkriti razloge zbog kojih putnici prednost pred riječkim aerodromom daju konkurentskim zračnim lukama kao što su Zagreb, Ljubljana, Zadar, Split, Pula, Sarajevo, Trst, Venecija i Graz, piše Novi list. Zračna luka Rijeka u procesu je nabavke studije koja bi trebala odgovoriti na pitanje kako povećati promet putnika, pošte i teret, a za ovu studiju spremni su platiti 637.000 kuna. Osim Studije marketinške analize gravitacijskog područja Zračne luke, predmet  nabave je i prijedlog strategije za naredno razdoblje od pet godina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Predmetna Studija marketinške analize mora sadržavati 'rezultate detaljnog istraživanja tržišnog potencijala za nove putničke i cargo zračne linije na Zračnoj luci Rijeka i analizu utvrđene veličine primarnog i sekundarnog tržišta područja obuhvata', piše list. 

Zračna luka Rijeka želi otkriti razloge zbog kojih putnici prednost pred riječkim aerodromom daju konkurentskim zračnim lukama kao što su Zagreb, Ljubljana, Zadar, Split, Pula, Sarajevo, Trst, Venecija i Graz, piše Novi list. Zračna luka Rijeka u procesu je nabavke studije koja bi trebala odgovoriti na pitanje kako povećati promet putnika, pošte i teret, a za ovu studiju spremni su platiti 637.000 kuna. Osim Studije marketinške analize gravitacijskog područja Zračne luke, predmet  nabave je i prijedlog strategije za naredno razdoblje od pet godina.

Predmetna Studija marketinške analize mora sadržavati 'rezultate detaljnog istraživanja tržišnog potencijala za nove putničke i cargo zračne linije na Zračnoj luci Rijeka i analizu utvrđene veličine primarnog i sekundarnog tržišta područja obuhvata', piše list. 

Metodologija izrade studije temeljit će se, između ostalog, i na analizi odljeva putnika sa Zračne luke Rijeka u korist konkurentskih aerodroma te ocjeni sklonosti putovanjima prema određenim odredištima s obzirom na strukturu stanovništva u odlasku i dolasku.

Autor: Poslovni.hr
24. siječanj 2013. u 10:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close