Školski sustav utemeljen na repetitivnom učenju, pokazao se promašenim. Zbog toga su naši učenici iznimno loši na međunarodnim PISA testovima, posebice u usporedbi s azijskim zemljama.
Već od vrtića treba krenuti s razvijanjem prirodnih potencijala djece kroz igru. Također, nužno je prepoznati darovitu djecu i pružiti im izazove, jer bez izazova nema motiva. Ako imamo posebne programe za djecu s teškoćama u razvoju koja ne mogu pratiti regularnu nastavu, trebali bismo imati i programe za darovite kojima današnja nastava nije poticajna. Postojeći školski sustav od darovitih često napravi lijene ljude budući u najranijoj dobi sve lako ostvaruju, samo na temelju inteligencije. Međutim, kada u starijim razredima inteligencija bez rada nije dovoljna, takva djeca nemaju radne navike i često ne iskoriste svoje potencijale. Negdje sam čuo dobru izreku – "ne postoje lijeni, već samo nedovoljno motivirani ljudi". Ulaskom u Europsku uniju dobivamo priliku novcem fondova izgraditi i elektroničku telekomunikacijsku infrastrukturu nove generacije koja bi pomogla jednolikom razvoju Hrvatske i značajno povećala BDP.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu