Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za autoceste predlažu slovenski model

Autor: Poslovni dnevnik
07. svibanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Nikola Cutuk/PIXSELL

Prijedlog je Inicijative reprogram dugova bankama te restrukturiranje poduzeća koja njima upravljaju.

Zagreb Predstavnici inicijative "Ne damo naše autoceste" usprotivili su se u četvrtak Vladinom "Planu B" za rješavanje problema dugova autocesta kroz davanje autocesta na upravljanje mirovinskim fondovima i zainteresiranim građanima jer ne žele prodaju autocesta privatnom kapitalu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Umjesto toga, traže "Plan C" koji predviđa reprogram dugova bankama, i to dijelom kroz obveznice, te restrukturiranje poduzeća koja upravljaju autocestama, uz micanje politike iz njih i javni nadzor nad njihovim radom. Predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić izjavio je da je Ustavni sud donio odluku o zabrani referenduma protiv monetizacije autocesta, ali Vlada ne može ići u koncesiju bez donošenja posebnog zakona, javne rasprave i izglasavanja tog zakona u Saboru.

Zagreb Predstavnici inicijative "Ne damo naše autoceste" usprotivili su se u četvrtak Vladinom "Planu B" za rješavanje problema dugova autocesta kroz davanje autocesta na upravljanje mirovinskim fondovima i zainteresiranim građanima jer ne žele prodaju autocesta privatnom kapitalu.

Umjesto toga, traže "Plan C" koji predviđa reprogram dugova bankama, i to dijelom kroz obveznice, te restrukturiranje poduzeća koja upravljaju autocestama, uz micanje politike iz njih i javni nadzor nad njihovim radom. Predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić izjavio je da je Ustavni sud donio odluku o zabrani referenduma protiv monetizacije autocesta, ali Vlada ne može ići u koncesiju bez donošenja posebnog zakona, javne rasprave i izglasavanja tog zakona u Saboru.

Usprotivio se "Planu B" jer bi se njime prodalo 51 posto dionica mirovinskim fondovima i time upravljanje autocestama dalo na neograničeno vrijeme privatnom kapitalu. Inicijativa se zalaže za "Plan C" koji bi se temeljio na iskustvu Slovenije, koja je bila u sličnoj situaciji, ali je s bankama ispregovarala dulje rokove otplate kredita uz povoljnije kamate. Stanić tvrdi da su Slovenci lani, nakon otplate kredita i kamata, ostvarili dobit od 60 milijuna eura. 

Autor: Poslovni dnevnik
07. svibanj 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close