Vozači, pripremite se na gužve: HAC gradi još jednu traku na iznimno prometnoj cesti

Autor: Poslovni.hr/Hina , 02. svibanj 2023. u 10:09
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Granica je “kriva”, objašnjavaju u HAC-u, jer ulaskom u Schengen nema više kontrola koje su usporavale protok prometa pa će sad automobili u većem obujmu “slijetati” na lokaciju.

Iz smjera Bregane u Lučkom gradi se još jedan prometni trak kako bi se smanjile gužve, piše u utorak Večernji list, navodeći da HAC priprema natječaj vrijedan 1,2 milijuna eura.

Iz smjera Bregane u Lučkom – još jedan prometni trak. Plan je to Hrvatskih autocesta, u kojima se priprema raspisivanje natječaja vrijednog 1,2 milijuna eura upravo za navedeni posao, najvjerojatnije sljedeći tjedan, a razlog je vrlo jednostavan – očekuju gužve, navodi dnevnik.

Granica je “kriva”, objašnjavaju u HAC-u, jer ulaskom u Schengen nema više kontrola koje su usporavale protok prometa pa će sad automobili u većem obujmu “slijetati” na lokaciju na kojoj se u Lučkom ulazi na autocestu A1.

Propusna moć čvora Lučko glavni im je prioritet, a postići će je zahvatima na četiri lokacije oko samog sjecišta prometa.

Dnevnik navodi da je kroz tu naplatnu postaju preklani prošlo gotovo 14 milijuna automobila, 38.026 dnevno godišnji je prosjek, podaci su HAC-a, s tim da je ljeti vozila gotovo dvostruko više jer prosječni ljetni dnevni promet na Lučkom u 2021. bio je 65.922.

Nešto manje vozila bilo je godinu prije, prosječni godišnji dnevni promet bio je 30.248, dok je ljeti dnevno onuda prošlo 55.520 automobila, ali na umu treba imati da je 2020. ujedno bila i godina pandemije pa su putovanja općenito ipak bila nešto oskudnija.

U HAC-u sad očekuju da će broj vozila iz smjera Bregane premašiti onaj iz smjera Lipovca, a pogotovo iz Zagreba pa, prije svega, predviđaju zahvat u zoni odvajanja vozila iz smjera Bregane prema naplati Lučko tako da se promjenom prometne signalizacije vozilima na servisnom kolniku iz smjera Bregane lijevim trakom omogući odlazak ravno i desno prema naplati Lučko, piše novinarka Večernjeg lista Mateja Šobak.

Komentirajte prvi

New Report

Close