Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vodovod i za komunikacijsku strategiju dao 70.000 kuna

Autor: Agencija VLM
15. travanj 2013. u 13:17
Podijeli članak —
Photo: Nikola Cutuk/PIXSELL

Iz Vijećnice kažu da dokument ne mogu pokazati jer je interan i zaštićen autorskim pravima.

Skandal oko donacija Sisačkog vodovoda brojnim sportskim klubovima i udrugama, od koje su mnoge u direktnoj vezi s istaknutim članovima stranaka vladajuće koalicije u Sisku, otkrio je i jednu zanimljivu isplatu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, Sisački vodovod, koji je od 2009. pa do 2011. godine poslovao s kumulativnim gubitkom od 12,5 milijuna kuna, isplatio je lani nešto više od 70.000 kuna zagrebačkoj tvrtki Millenium promocija za izradu komunikacijske strategije unutar same tvrtke.

Skandal oko donacija Sisačkog vodovoda brojnim sportskim klubovima i udrugama, od koje su mnoge u direktnoj vezi s istaknutim članovima stranaka vladajuće koalicije u Sisku, otkrio je i jednu zanimljivu isplatu.

Naime, Sisački vodovod, koji je od 2009. pa do 2011. godine poslovao s kumulativnim gubitkom od 12,5 milijuna kuna, isplatio je lani nešto više od 70.000 kuna zagrebačkoj tvrtki Millenium promocija za izradu komunikacijske strategije unutar same tvrtke.

Nema veze s izborima

Riječ je o tvrtki od koje je lani i Grad Sisak naručio izradu slične strategije, za cijenu od 65.000 kuna + PDV.

– Komunikacijska strategija izrađuje se u cilju još kvalitetnijeg približavanja rada gradske uprave građanima – rekao je krajem listopada 2012. godine Tomislav Dovranić, pročelnik Upravnog odjela za informiranje građana, odnose s javnošću i prava nacionalnih manjina Grada Siska, u kojem je većina od 25 zaposlenih zadužena upravo za komuniciranje, bilo iznutra ili prema van.

Ispada da je, daleko od očiju javnosti, i Sisački vodovod dobio svoju komunikacijsku strategiju pa sada, valjda, ima bolju "unutarnju i vanjsku komunikaciju" što košta više od 70.000 kuna.

Iz Grada i same tvrtke Millenium promocija lani nam je demantirano da je izrada komunikacijske strategije imala ikakve veze s predizbornim istraživanjima koja su se tada provodila u Sisku, a u kojima se građane ispitivalo o mišljenjima o gradonačelniku Dinku Pintariću te predsjedniku Gradskog vijeća Veljku Novaku.

Rezultati i nisu vidljivi

A kada smo nedavno zatražili na uvid strategiju, plaćenu novcem građana, dobili smo iz Grada Siska slijedeći odgovor:

– Sukladno ugovoru, Komunikacijska strategija dostavljena je. No, kako je riječ o dokumentu namijenjenom internoj uporabi, zaštićenom autorskim pravima, nismo Vam je u mogućnosti dostaviti, kazao je pročelnik Dovranić. No, komunikacijsku strategiju dobili nismo čak ni na uvid, dok se ne uočava baš ni neki napredak u približavanju gradske uprave građanima, što je navedeno kao cilj strategije. Nadajmo se da će u Vodovodu strategija imati bolje rezultate.

Autor: Agencija VLM
15. travanj 2013. u 13:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close