Talijanska podružnica Vodafonea, jedne od najvećih svjetskih telekomunikacijskih kompanija, uskoro bi mogla smanjiti stopu nezaposlenosti u Rijeci. Naime, do kraja ove godine u call centru namjeravaju zaposliti 200 ljudi, piše Novi list.
U call centru koji je Vodafone nedavno otvorio u zgradi Znanstveno-tehnologijskog parka u trsatskom Kampusu u Rijeci, dosad je zaposleno 130 ljudi, a do kraja godine planiraju zaposliti ukupno 200 djelatnika. Kako Novi list navodi, povećavanje broja radnika moglo bi se nastaviti i iduće godine, i to s novih 200 radnih mjesta. Dakle, sveukupno je to 400 novih radnih mjesta u kratko vrijeme i kod istog poslodavca. Zaposlenici Vodafoneovog call centra imaju zahvalne uvjete rada i mogućnosti, a temeljna plaća iznosi 3.200 kuna, što s prijevozom, ovisno o zoni, može narasti za oko 300 do 600 kuna. Ugovori se potpisuju na određeno na godinu dana, a radno vrijeme je u pravilu 36 sati tjedno, odnosno šest dana po šest sati. Prema tome, satnica iznosi oko 22 kune, plus prijevoz.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu