Koprivnička Podravka u lipnju je javnost, posebice lokalnu, iznenadila najavom da namjerava prodati svoj biznis s vodom, brendove Studena/Studenac.
Moćna Coca-Cola je još prošlo ljeto signalizirala da će zatvoriti punionicu Bistre u Gotalovcu koju je preuzela 2004. Godinama se u ovdašnjem javnom prostoru snažno promovirala krilatica da je upravo voda – biznis stoljeća, biznis budućnosti. Međutim, odluke Podravke i Coca-Cole čini se svjedoče da iza poslovanja s vodom stoje problemi i troškovi koji su bili presudni za njihove radikalne poteze. U kakvom je stanju, odnosno (ne)prilikama hrvatsko tržište flaširane prirodne mineralne i izvorske vode kada dva od četiri velika tržišna igrača donose ovakve odluke? Unatoč izravnim upitima o količinama, problemima u proizvodnji te s koncesijama i ostalim državnim nametima koji vjerojatno koče njihove planove većina poduzetnika iz branše nije bila baš razgovorljiva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.To samo Podravki nije. Što je najbolje Studena je odličan brend odlične kvalitete..neki okusi poput mandarine-grejp po mom skromnom misljenju su svjetske kvalitete! Političari Podravku godinama uništavaju i na kraju će se svest na tvornicu Vegete…zatvorena je pekara,dijelovi mesnog programa,voda,sokovi….
Ne budućnost je … što?
Svašta
Uključite se u raspravu