Vlasnik Gašparić grupe otkrio zašto Hrvati ne mogu proizvoditi aute

Autor: Poslovni.hr , 31. svibanj 2013. u 12:52
Damir Gašparić; Goran Jakus/PIXSELL

Iako je automobilsko tržište palo za 75 posto, a broj prodanih automobila sveo se na 25.000 u cijeloj Hrvatskoj, prošlu godinu Gašparić grupa završila je s pozitivnim rezultatom.

Iako je automobilsko tržište palo za 75 posto, a broj prodanih automobila sveo se na 25.000 u cijeloj Hrvatskoj, prošlu godinu Gašparić grupa, kojoj je sjedište u Velikoj Gorici, završila je s pozitivnim rezultatom – više od 100 milijuna kuna prihoda, piše Večernji list. 

Iako je to dobra vijest nakon nekoliko godina gomilanja gubitaka u autoindustriji, 55-godišnjem osnivaču te tvrtke u Turopolju Damiru Gašpariću, koji je svoje carstvo izgradio iz malene radionice na izlazu iz Velike Gorice, brojke ne imponiraju niti se zbog njih posebno ističe, piše list.

Najmlađa članica Gašparić grupe – LMG Autokuća – postala je generalni distributer Mitsubishi Motors vozila za Republiku Hrvatsku pa je tako u prodajne salone pristigla nova generacija SUV modela Outlander te prvi primjerci obnovljenog kompaktnog crossovera ASX.

U kriznim je vremenima tvrtka zaposlila još dvadesetak djelatnika. List piše kako nitko od njih nije dao otkaz, 'a uz pomoć direktora većina je riješila i stambeno pitanje'.

"Prijašnjih godina bavili smo se građevinom i tako smo mogli pomoći svojim zaposlenicima. Omogućili smo im da si osiguraju kredite, ponudili smo im stanove po znatno povoljnijoj cijeni. Bila je to jednostavna odluka – kod nas rade ljudi s dvadesetogodišnjim stažem i uvijek sam razmišljao na isti način – dok tvrtki dobro ide, dobro mora biti i njezinim zaposlenicima", otkriva Gašparić za list. 

Smatra da se u Hrvatskoj što hitnije mora pokrenuti gospodarstvo jer je to jedini ključ uspjeha. "Stvari se jednostavno moraju pokrenuti. Bez toga kotača sve staje, pa i naša autoindustrija", rekao je Gašparić, istaknuvši i da je teško očekivati da bi Hrvati proizvodili automobile jer su skupa radna snaga, a to proizvođačima nije ekonomski isplativo, ali i napomenuo da su elektroautomobili budućnost koja bi svakodnevicom mogla postati za nešto više od pet godina.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close