Aktualizirano je pitanje koncesije za projekt nove Zračne luke Zagreb.
O tome što se zapravo događa s koncesijom na Plesu i zašto kasni početak gradnje novoga terminala razgovarali smo s Christopheom Petitom, direktorom razvoja Bouygues Batiment Internationala i predsjednikom Uprave konzorcija ZAIC.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.KUMEK IZ KRAPINE , VLADA I FRANCUZI CJEDE ZAGREBAČKI AERODROM :
http://www.vecernji.hr/kompanije-i-trzista/konzultantima-jos-240000-eura-906665
Da čovjek ne povjeruje šta ovi štetočine rade .
Francuzi uzeli kanadsku tvrtku za savjetnika a troškove mora platiti Zagrebački Aerodrom (6 ugovora !).
240.000 Eura,
1.200.000 Eura,
Zagrebački Aerodrom mora uplatiti Francuzima 2.000.000 Eura za razvojne troškove !
Zagrebački Aerodrom već je dužanFrancuzima za režije , najam ureda i uredski materijal !
Meni je bilo od prvog dana jasno da će nas Francuzi na Aerodromu opljačkati.
Mi ćemo ustvari njima plaćati a ne oni nama , kao što je slučaj i sa ostalim koncesionarima.
To je ustvari bila ulaznica u EU koju smo morali platiti Francuzima.
Zar ćemo i toaletni papir plaćati Francuzima ?
hdz im ostavi gotov dogovor sa francuzima a oni ga nisu u stanju realizirati dvije godine od kad su došli na vlast.ovo sve govori o sposobnosti kukurikavaca.
u međuvremenu se u prištini napravi novi aerodrom koji će uskoro prestići zagrebački po broju putnika a ima površinu 3 puta veću.
a da ne kažem kako aerodrom nikola tesla u bg dobro radi samostalno i isplaćuje nam dividendu već godinama.
Uključite se u raspravu