Iz jednog segmenta turizma dolaze odlične vijesti o nadolazećoj turističke sezoni

Autor: Suzana Varošanec , 21. svibanj 2021. u 14:02
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Gosti visoke platežne moći ove godine nisu upitni, što će u odnosu na 2020. značajno podići rezultate.

Izvrsne vijesti glede ove sezone, bitno bolje nego lani, za početak dolaze iz niše luksuznog turizma, hotela i vila najviše kategorije, a može se očekivati da će slično biti i s gostima plićeg džepa pod utjecajem niza protupandemijskih faktora.

U strukturi rezervacija Boutique hotela Vestibul Palace u Splitu iz grupacije Small Luxury Hotels of the World (SLH) 35% rezervacija odnosi se na goste članove te grupacije.

U SLH-u je 6 hotela iz Hrvatske – uz ovaj u vlasništvu Nenada Nizića još su i D-Resort Šibenik, Boutique Hotel Alhambra Mali Lošinj, San Canzian Village & Hotel iz središnje Istre te Villa Orsula i Hotel Excelsior u Dubrovniku.

Dodatna sigurnost

Svi imaju dobre najave za drugu polovicu lipnja, dok im je booking u velikim brojkama krenuo za srpanj i kolovoz. Prema Niziću, predsjedniku Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela Stories pri Udruženju hotelijera HGK, koja broji 18 hotela od Dubrovnika do Poreča, Istra i Kvarner kao autodestinacije prednjače s bookingom od lipnja pa nadalje, no za hotele u Dubrovniku, Zadru, Splitu i Šibeniku i na otocima gdje njihove članice posluju – Hvar, Šolta I Korčula koji gravitiraju splitskoj Zračnoj luci, rezervacije ovise o avionskim letovima.

“S obzirom na najave direktnih letova čiji će se broj kroz lipanj povećati za 20-ak posto na ukupno oko 45%, svi ćemo brzo živnuti, a u srcu sezone još više. U članicama naše grupacije popunjenost se očekuje na razinama 65-70%, bitno više nego lani kad je ostvarena popunjenost od oko 50%.

Gosti visoke platežne moći ove godine nisu upitni, što će nam u odnosu na 2020. značajno podići rezultate”, kaže Nizić dodajući da je veliki broj njihovih članica dio velikih svjetskih lanaca, te su uz SLH zastupljeni i kroz lanac Relais & Chateaux (zadarski Bastion Heritage Hotel, Meneghetti u Balama, Bevanda u Opatiji te Lešić Dimitri Palace iz Korčule) kao i Leading Hotels od the World (Hotel Villa Dubrovnik).

Nižić

Drago nam je da svi trendovi ukazuju na to da turistički sektor ide ka normalizaciji, za dobre rezultate treba nam kontinuirana dobra epidemiološka situacija.

U strukturi gostiju na prvom su mjestu turisti iz Sjedinjenih Američkih Država. I dok se to veliko emitivno tržište otvara prema putovanjima kako bi njihovi građani dobili papire koji se zbog sigurnosnih i zdravstvenih razloga traže, tako su za putovanje potrebni dokazi kao što su npr. uplatnice pa i taj faktor ulijeva dodatnu sigurnost.

“Drago nam je da svi trendovi ukazuju na to da turistički sektor ide ka normalizaciji, za dobre rezultate treba nam kontinuirana dobra epidemiološka situacija. Veseli nas što ćemo kao Stories grupacija sljedeći tjedan sudjelovati i na prvom eventu uživo ove godine u Crnoj Gori na radionici Adriatic Luxury koja će okupiti turističke subjekte iz regije i agente za luksuzni turizam iz Ukrajine, Rusije, Bjelorusije, Kazahstana, Azerbajdžana. Ova tržišta pokazala su se kao iznimno važna prošle godine te očekujemo pojačanu potražnju i u ovoj godini”, najavljuje Nizić.

I Rusima visoko na listi želja

Da je Hrvatska, kao prva od europskih zemalja koja se otvorila za rusko tržište visoko na ljestvici liste prioritetnih destinacija ruskog turističkog sektora, potvrđuje i direktor HTZ-a u Rusiji Rajko Ružička.

Sigurnosni protokoli usklađeni s preporukama našeg javnog zdravstva, kampanja “Safe Stay in Croatia”, propisi zemalja koja su naša ključna emitivna tržišta, COVID putovnice s blažim režimom za putovanja preko granica koje vraćaju na nebo međunarodne aviolinije, sve govori u prilog očekivanju bitno bolje sezone nego lani.

Kad je riječ o niši luksuznih gostiju, pokazatelj je već snažni porast broja rezervacija iz Amerike, zbog najave uspostavljanja zračnog mosta između SAD-a i Hrvatske.

Takvi su i rezultati rezervacija turističke agencije Croatia Luxury Rent, Josipa Stulića. Od početka svibnja bilježe iznimno visok rast broja rezervacija, u prva dva tjedna čak 100%-tni rast u odnosu na travanj. Visoki rast broja rezervacija s američkog prati i onaj s kanadskog tržišta, a dobri su im podaci i s tržišta Velike Britanije te Skandinavije.

Konektirani letovima sa SAD-om i Rusijom, uz zračnu povezanost 44 aviokompanije s ukupno 72 destinacije, u Zračnoj luci Dubrovnik u drugoj polovici lipnja očekuju porast i broja putnika i avioveza.

Već kroz dva tjedna, najavljuju, pored punktova u gradu i kod njih će biti brzo antigensko testiranje na COVID-19, bitno kod porasta broja putnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close