Iako je buking s njemačkog tržišta sporiji nego lani, većina partnera u ovoj godini planira značajnija proširenja svojih programa prema Hrvatskoj, bilo po pitanju smještajnih kapaciteta bilo povećanja broja zračnih linija, a proširena je i suradnja s novim strateškim partnerima koji goste dovode van sezone, otkrili su prvi ljudi hrvatskog turizma i predstavnici turističkih kompanija nakon niza sastanaka na sajmu ITB u Berlinu.
Neki turoperatori poput FTI-ja već bilježe plus u bukingu u odnosu na lani, a TUI sve glasnije priča o novim investicijama u hotelski sektor u Hrvatskoj, iako ne otkrivaju detalje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu