U protekle dvije godine pandemija je značajno promijenila obrazovne procese u Hrvatskoj. Uvedene su razne mjere za organizaciju obrazovnog procesa na različitim razinama koje su potencijalno imale izrazite posljedice na živote učenika.
Tim povodom Hrvatska zaklada za znanost je s Institutom za društvena istraživanja u Zagrebu pokrenula projekt koji se bavio upravo tim učincima. U projektu je poseban naglasak stavljen na analizu povezanosti korištenja digitalnih uređaja i dobrobiti djece i mladih, a čiji su rezultati bili povod izvješća “U potrazi za mjerom između školskog igrališta i TikToka: perspektive djece i mladih o korištenju digitalnih tehnologija” autora Borisa Jokića, Zrinke Ristić Dedić i Jane Šimon.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu