Više od 150 mladih sudjelovalo na aktivnostima, mnogi se i zaposlili

Autor: Marta Duić , 19. prosinac 2021. u 09:15
Za mlade razvijaju i online platformu za komunikaciju s mentorima i poslodavcima, Foto: Shutterstock

Održavaju radionice, spajaju ih s poslodavcima i uče ih vještinama za samostalan život

Kada postanu punoljetni, mladi bez odgovarajuće roditeljske skrbi počinju napuštati zajednice u kojima su do tada živjeli, izlaze iz sustava socijalne skrbi i u tom im je trenutku najvažnije pronaći stabilan posao. Udruga Otvorena medijska grupacija (O.M.G.) pomaže im da izađu na tržište rada i pronađu prvi posao.

Upravo s njima Jana, prirodna mineralna voda, pokrenula je akciju “Ne gledaj kroz mene” koja traje do kraja godine.

Radionice i vještine

Od svakog pakiranja Jane u trgovinama Konzuma diljem Hrvatske odvojit će se sredstava za pomoć mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi da pronađu svoj prvi posao. “Korak u samostalan život jedna je od najvažnijih prekretnica u životu svake mlade osobe, a zaposlenje je ključno kako bi mladi bez odgovarajuće roditeljske skrbi u tome imali priliku biti uspješni.

Poslovni speed date događaj je na kojem izravno spajamo poslodavce i mlade. Na jednom mjestu mladi mogu razgovarati o mogućnostima zapošljavanja s više poslodavaca i to je okosnica našeg programa Iz doma na svoje.

Program smo pokrenuli 2011. godine kada je bilo mnogo teže doći do poslodavaca nego danas. Preko 150 mladih sudjelovalo je na deset speed date aktivnosti, a mnogi su zaposleni kod željenih poslodavaca. Speed date prate motivacijske radionice, radionice pisanja životopisa i motivacijskih pisama te pripreme za razgovore za posao’’, ističe Anita Juka, voditeljica programa i izvršna direktorica Otvorene medijske grupacije. Kako tvrdi, provode i ostale aktivnosti korisne za samostalan život: ‘’Kada djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi napune 21 godinu, izlaze iz sustava skrbi te ostaju bez podrške i krova nad glavom. Uz pomoć u traženju posla, razvijamo i online platformu za izravnu komunikaciju s poslodavcima i mentorima čime im želimo pružiti kontinuiranu podršku. Također, organiziramo i kulinarske radionice s profesionalnim kuharom na kojima uče pripremati zdrave i ekonomične obroke. Nadamo se da će ova humanitarna akcija potaknuti sve nas, kao društvo, da razmislimo o podršci koju djeca i mladi zaslužuju tijekom odrastanja i planiranja samostalnog života˝, poručuje Juka.

Helena Radić Bosanac, direktorica korporativnih komunikacija i društveno odgovornog poslovanja u Jamnici plus ističe da kao vodeći regionalni proizvođač vode i pića, nastoje donacijama i sponzorstvima društveno korisnih projekata i aktivnosti dodatno poboljšati kvalitetu društvenog života u zajednicama u kojima posluju.

U skladu s tim, Jana, kao brend, nastoji pomoći najranjivijim skupinama i onima kojima je to najpotrebnije, a istovremeno želi biti aktivan član zajednice i prepoznati potrebu za konkretnim djelovanjem i realizacijom društveno odgovornih projekata koji čini vidljive promjene u društvu.

˝Odaziv je do sada jako dobar, no svakako koristimo priliku da pozovemo sve koji mogu da se uključe i time pomognu nekome kome je pomoć stvarno potrebna.Ovom akcijom mladima želimo pomoći da nađu prvi posao i omogućiti im lakši početak samostalnog života. Sudeći po aktivnosti naših pratitelja na društvenim mrežama kao i brojnim objavama u medijima, smatramo da smo dobili podršku javnosti, ali i pohvalu kolega iz branše koji sličnim aktivnostima također doprinose boljitku zajednice u kojoj poslujemo˝, kaže Radić Bosanac.

Promjene u društvu

Kako bi se što više građana moglo uključiti i dati mladima dodatan vjetar u leđa, akcija će trajati šest tjedana u poslovnicama Konzuma, partnera projekta. ‘

’Konzumovi društveno odgovorni projekti, bilo da ih provodimo samostalno ili u suradnji s partnerima, uvijek su usmjereni na stvaranje boljeg i naprednijeg društva, osobito za generacije koje dolaze. Mladi su naša budućnost i naša je zajednička dužnost neprestano tražiti načine kojima ćemo ih podržati i pomoći im u njihovom odrastanju i razvoju, osobito kad ona najvažnija, roditeljska podrška izostane˝, napominje Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Radić Bosanac poručuje kako je ova humanitarna akcija još jedna u nizu kojom brend Jana dokazuje da je aktivan član zajednice u kojoj prepoznaje potrebu za konkretnim djelovanjem te da realizacijom odgovornih projekata čini vidljive promjene u društvu.

Tijekom ove godine pokrenuli su nekoliko sličnih akcija diljem regije, točnije u BiH, Crnoj Gori i Makedoniji, a akcije provode i s brendovima MG Mivela i Sara.

Komentirajte prvi

New Report

Close