Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

“Višak prihoda iz 2013. već smo rasporedili”

Autor: Saša Paparella
27. kolovoz 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Gari Cappelli/D. Kasap/PIXSELL

HTZ odgovara Cappelliju.

Povodom izjave Garija Cappelija (HDZ) da je na računu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "ostalo nepotrošenih stotinu milijuna kuna za marketing, a tim novcem uloženim u oglašavanje Hrvatska je ovoga ljeta mogla privući još najmanje pet posto gostiju", dobili smo reagiranje iz Glavnog ureda HTZ-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Činjenica je da je višak prihoda iskazan u Izvješću o radu HTZ-a na dan 31. prosinca 2013. iznosi 91,8 milijuna kuna. Donošenjem odluke o rasporedu i namjeni viška sredstava u siječnju 2014. navedeni iznos se rasporedio na projekte i aktivnosti koje su realizirani tijekom 2013. godini, ali koji zbog nepristiglih faktura nisu mogli biti plaćeni do zaključenja financijske godine ili zbog ugovorno dogovorenih plaćanja određenih projekata u više faza, i to za stavke Potpora razvoju DMK, Oglašavanje u promotivnim kampanjama i promotivnimprodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora, Konzultantske usluge za preostale rate izrade Strateškog i marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020., brošure i info kolaterale, kao i za ostale aktivnosti i projekte", rečeno nam je u Glavnom uredu HTZ-a. 

Povodom izjave Garija Cappelija (HDZ) da je na računu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "ostalo nepotrošenih stotinu milijuna kuna za marketing, a tim novcem uloženim u oglašavanje Hrvatska je ovoga ljeta mogla privući još najmanje pet posto gostiju", dobili smo reagiranje iz Glavnog ureda HTZ-a.

"Činjenica je da je višak prihoda iskazan u Izvješću o radu HTZ-a na dan 31. prosinca 2013. iznosi 91,8 milijuna kuna. Donošenjem odluke o rasporedu i namjeni viška sredstava u siječnju 2014. navedeni iznos se rasporedio na projekte i aktivnosti koje su realizirani tijekom 2013. godini, ali koji zbog nepristiglih faktura nisu mogli biti plaćeni do zaključenja financijske godine ili zbog ugovorno dogovorenih plaćanja određenih projekata u više faza, i to za stavke Potpora razvoju DMK, Oglašavanje u promotivnim kampanjama i promotivnimprodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora, Konzultantske usluge za preostale rate izrade Strateškog i marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020., brošure i info kolaterale, kao i za ostale aktivnosti i projekte", rečeno nam je u Glavnom uredu HTZ-a. 

Autor: Saša Paparella
27. kolovoz 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close