Nešto sporiji rast prihoda, blagi porast broja prodajnih mjesta i prodajnih kvadrata te zaustavljanje sedmogodišnjeg niza rasta koncentracije neki su od pokazatelja koji su obilježili maloprodajno tržište u Hrvatskoj u 2016.
Pokazalo je to istraživanje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) provedeno među najznačajnijih 50-ak poduzetnika u trgovini na malo mješovitom robom, s ostvarenih 33,9 milijardi kuna prihoda. S ostvarenih 27,8 mlrd. kuna prihoda udjel vodeće desetorke (Konzum, Lidl, Plodine, Kaufland, Tommy, Spar, Billa, Studenac, KTC, NTL) je s 82,4 pao na 82,1 posto. Taj je 'klub' prihode u prosjeku povećao 2,1%, s tim da su Konzum i Plodine neznatno smanjili tržišni udio, dok su ih poduzetnici poput Lidla i Kauflanda (oba iz sastava Schwarz gurpe) ili NTL-a povećali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu