Nijemci u posljednjih 90 dana i posebice u zadnja dva tjedna na Googleu ključnim riječima poput kuća za odmor, kampovi ili godišnji odmor puno više pretražuju Hrvatsku nego Španjolsku, Italiju ili Grčku, pokazalo je istraživanje agencija Arbona.
Pretražujući na Googleu destinacije za godišnje odmor, Nijemci u posljednjih 90 dana, a još više unatrag nekoliko dana, najviše pretražuju Hrvatsku, čime je njezin indeks u pretragama tih ključnih riječi (godišnji odmor) veći od 75 posto, a ide i na 100 posto, što znači da na Googleu često pretražuju samo Hrvatsku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu