U žalopojkama i upozorenjima da se ekonomija previše oslanja na turizam, a premalo važnosti polaže na proizvodnju, sigurno se neće prepoznati Adria Snack. Jedan je to od najvećih domaćih proizvođača snack proizvoda iz čijih pogona godišnje izađu tone čipsa, flipsa i orašastih proizvoda, poznatijih brendova poput Čipi čipsa, Kroki kroketa, Chioja i Kelly’sa, od čega petina završi u izvozu na strana tržišta.
Potpunim ulaskom pod kišobran Intersnack Internationala, Adria Snack pokrenuo je investicijski ciklus. Nakon što su natječaju za ruralni razvoj ostvarili 50-postotnu subvenciju za izgradnju skladišta krumpira, za financiranje preostalog dijela su se obratili Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak (HBOR). “HBOR nam je uvelike pomogao sa svojom linijom upravo za takve investicije, a na suradnju smo se prvenstveno odlučili radi povoljnih uvjeta za tu mjeru”, kaže direktor Adria Snacka Dubravko Folnović.