Predmet Informacijske i digitalne kompetencije trebao bi se prema nacrtu kurikuluma u e-savjetovanju, u eksperimentalnim školama izvoditi 35 puta godišnje, u dvosatu, što je naišlo na kritike da je to premali broj sati, a učenici neće imati kontinuitet jer će se izvoditi svaki drugi tjedan.
U komentarima na nacrt kurikuluma tog predmeta, kojih je dosad pristiglo šezdesetak, uglavnom su nastavljene kritike koje su od početka predstavljanja projekta cjelodnevne škole prisutne – da je Hrvatska jedina u Europi koja smanjuje satnicu informatike umjesto da je povećava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Umjesto da uće programirati i ideje usmjere na rješavanje problema, djeca će naučiti kao svaki pravi mlatimudan u Hrvatskoj. Mail jednostavno proslijedi. Naučit će ih otvoriti i zatvoriti outlook. Bravo za majstora koji je postavio stvari na tako jednostavan način. Komunikacija u digitalnom okruženju. Pa to već znaju kada krenu u školu. Gledati video i komentirati na fejsu. To čak znaju i u Vladi. Zato ne kužim zašto se tako loše postavlja temelj informacijske pismenosti. Naravno da neće svi biti programeri, znanstvenici, filozofi. Ali na ovaj način neće im pomoći uopće. Osim što će vrijeme koje mogu provesti vani na nekom sportu trošiti na predmete kao što su nekada bili politika i kultura. Za onih par posto koji se nađu u tome tipa Plenki, Sauha i slični OK. To se lako prilagodi ali zar i ostali moraju to trpiti. Prestrašno.
Uključite se u raspravu