Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe, koju svake godine posjeti više od 200.000 posjetitelja i tijekom koje se na više od 130.000 četvornih metara prostora predstavlja 700 izlagača i 1.000 brodova. Ove je godine sajam i hrvatski štand obišao direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji je tom prilikom sudjelovao i na specijaliziranoj SELL Croatia poslovnoj radionici. U pratnji direktora Staničića hrvatski su štand obišli i veleposlanik RH u Francuskoj Nj.E. Filip Vučak te direktorica predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.
„Ovu smo radionicu organizirali s ciljem još snažnijeg predstavljanja potencijala koje Hrvatska ima kao jedna od najboljih nautičkih destinacija na Mediteranu, odnosno kako bi se izravno omogućila suradnja zainteresiranih hrvatskih i francuskih partnera. Tako je ova radionica prije svega bila namijenjena marinama, charter kompanijama, putničkim agencijama specijaliziranima za nautički turizam i ronilačkim centrima, a okupila je ukupno 13 hrvatskih sudionika te oko 60 francuskih agencija, turoperatora i novinara. U organizaciji radionice sudjelovale su i kolege iz Hrvatske gospodarske komore jer je proizvod nautike jedan od segmenata po kojima Hrvatska spada u sam vrh najboljih destinacija“, izjavio je direktor Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu