Prve statistike devetog zagrebačkog Adventa na izmaku pokazuju da i dalje traje marketinški učinak koji je Zagrebu donijela titula Nabolje europske destinacije u protekle tri godine.
Doduše u ovom Adventu ostvaren je manji rast nego u 2017. godini, bar kad se broje gosti koji su se prijavili Turističkoj zajednici. Prema podacima s eVisitora, u prvih 29 dana Adventa 2018. godine Zagreb je tako posjetilo 117,1 tisuća gostiju koji su napravili 214,3 tisuće noćenja, što je za 13 posto noćenja više nego u istom razdoblju 2017. te 9 posto više dolazaka. U navedenom razdoblju ostvarenih dolazaka domaćih turista je bilo 38,8 tisuća (+9 posto) te 78,2 tisuće stranih gostiju, što je 9 posto više nego 2017.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu