Maja Trkulja, studentica engleskog i ruskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu od ljeta je dio radnog kolektiva METRO Cash & Carry Hrvatska, tvrtke koja je svjesna da je važno prepoznati, ali i pokretati projekte i inicijative koje nastoje senzibilizirati javnost i pozitivno utjecati na društvo.
“Iako je često jednostavnije ići već isprobanim obrascima, hrabrije je pokušati nešto novo i drugačije te na taj način mijenjati društvo nabolje. Pozitivno iskustvo koje smo stekli sudjelovanjem u prošlogodišnjem izdanju projekta Iskustvo zlata vrijedi uvjerilo nas je da se pridružimo inicijativi i ove godine. Prošle godine nam se u Odjelu ljudskih resursa i korporativnih komunikacija pridružila Petra Gajski, a razina sposobnosti i savjesnosti koju je pokazala rezultirala je time da je ona i danas dio METRO tima. Ove godine su Majina zanimljiva osobnost, svježe ideje te hrabrost da misli i kaže nešto novo i drugačije, izvrstan kreativni impuls cijelom Odjelu ljudskih resursa i korporativnih komunikacija. Poslovne timove je potrebno obogaćivati različitostima, a ne ih homogenizirati. Važno je dopustiti zaposlenicima da u svakom trenutku izraze svoju individualnost”, kažu iz METRO Cash & Carry Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu